7 فروردين 1400
همه امیدوارند که بتوانند برای مواد زائد مفید باشند ، به طوری که در واقع هیچ چیز به هدر نرود. در این مقاله ، مهندسی ارسلان مایل است لبخند شما را با فرآیند تصفیه مجدد پالایش روغن ضایعات ، روغن دست دوم ، بازیافت روغن موتور گسترش دهد.
گفته می شود که روغن سیاه ، مواد زائد یا روغن Lube یا روغن موتور از نوع روغنهای مایع خودرو و روغنهای دست دوم صنعتی استفاده شده یا آلوده است. Waste Oil به سادگی روغن ضایعاتی است ، هر روغن نفتی یا مصنوعی که قبلاً در موتور مورد استفاده برای روغن کاری کار خود را تمام کرده است. روغن Lube استفاده شده به عنوان روغن مصنوعی مشتق شده از نفت یا روغن استفاده می شود که پس از استفاده از روغن Lube در روغن گیری ، اهداف برش و غیره باقی می ماند. روغن Lube برای دستگاه های ما ، نه فقط اتومبیل ها بلکه ماشین های دیگر مانند ماشین های چمن زنی ، کاربرد زیادی دارد. و خیلی های دیگر. پس از استفاده ، تبدیل به پسماند یا روغن استفاده شده می شود ، زمانی که عناصر (ناخالصی ها) مانند آب ، خراش فلزات ، خاک و غیره باید با آن مخلوط شده باشند. با افزایش دما روغن روانکاری تخریب می شود ، بنابراین منجر به کاهش خواصی از جمله می شود. ویسکوزیته ، وزن مخصوص و غیره در نتیجه ، روغن روان کننده / روغن استفاده شده به خوبی روغن موتور بکر عمل نمی کند. از این رو ، چنین مواد زائد با روغن New Lube یا روغن تصفیه شده مجدد جایگزین می شود و این کار در اکثر موارد کار روغن زائد استفاده شده اکنون پایان می یابد.
روغن موتور استفاده شده یا روغن پسماند روغن می تواند واقعاً بی فایده و سمی باشد. یک قطره روغن روغن استفاده شده می تواند هزاران و هزار گالن آب را آلوده کند.
به فلزات می چسبد ،
تخریب کند است ،
این ماده اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آلودگی روغن در آبراه ها و
در نهایت باعث آلودگی منابع آب آشامیدنی می شود.
این نشان می دهد که باید به درستی دفع شود زیرا در صورت تصفیه نشده امکانات مضر بیشتری از مفید بودن دارد ، اگر بتوان آن را دوباره تصفیه ، بازیافت و برای استفاده مجدد مناسب کرد چه؟ عالیه آره؟ قبل از اینکه وارد فرآیند کارخانه روغن زباله شوم ، اجازه دهید بین سه نوع روغن تفاوت قائل شوم. فرض نکنید که اگر همه آنها را می دانید یا نمی دانید ، سه نوع روغن VIRGIN OIL ، روغن بازیافت شده و روغن تصفیه شده مجدد هستند.
همانطور که از نام آن پیداست ، روغن VIRGIN به سادگی یک روغن بکر است ، یعنی این روغن خام است که از زمان عبور از فرآیند تصفیه ، هرگز استفاده نشده است. بیشترین استفاده را دارد و به طور کلی استاندارد کیفیت روغن را تعیین می کند.
RECYCLED OIL به سادگی روغنی است که از سیستم تصفیه (شاید کارخانه بازیافت روغن کارکرده) برای از بین بردن هرگونه ناخالصی نامحلول عبور کرده است. دوباره به حالت خالص بر نمی گردد و این به این دلیل است که ناخالصی های پاک شده شامل آلاینده های شیمیایی نیستند. با این وجود می توان دوباره استفاده کرد.
RE REFINED OIL روغن بازیافتی است که فرآیندهای بیشتری را طی می کند و ناخالصی های محلول و محلول را از بین می برد. از همان پشته تقطیر می گذرد که در ساخت روغن بکر استفاده می شود تا مولکول های آب و سایر آلاینده ها از بین بروند. اگر API واجد شرایط باشد ، می تواند همان استاندارد روغن پایه با روغن بکر باشد. این همان کاری است که کارخانه بازیافت روغن دست دوم ما انجام می دهد.
اون رو دیدی؟ روغن تصفیه شده مجدد همان روغن Virgin می شود. یعنی می توان دوباره استفاده کرد!
مهندسی ارسلان اساساً متخصص و دارای تجربه کافی در مکانیسم مهندسی بازیافت روغن / تصفیه مجدد یا موتور بازیافت روغن موتور استفاده شده است و همچنین پروژه هایی را به صورت ماشین آلات کارخانه و فناوری CAPEX در مناطق مختلف مانند آفریقا ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، آسیای مرکزی سرمایه گذاری می کند ، آمریکای شمالی و جنوبی برای کسب اطلاعات بیشتر گزارش پروژه را پس از ارزیابی پروژه ارائه دهید ، ما می توانیم بسته سرمایه گذاری را برنامه ریزی کنیم.
فرآیند ارائه شده توسط مهندسی ارسلان برای بازیافت روغن های زائد و استفاده شده فناوری تصفیه مجدد توسط پالایشگاه مدرن نفت خام.
شرکت محدود ارسلان مهندسی یک شرکت محترم مستقر در هند و ایالات متحده است. ما راه حل های فنی و پروژه های مربوط به پردازش نفت و گاز را ارائه می دهیم. ما درگیر راه اندازی پروژه های TurnKey در خارج از کشور ، طراحی ، مهندسی ، تأمین و نصب و ساخت نیروگاهها و پروژه های با کیفیت و کارآمد هستیم. ما می خواهیم با پیروی از مأموریت خود در زمینه حفاظت از طبیعت با ایده های نوآورانه برای بازیافت مواد زائد و روغن روغن مایع ، از طریق کارخانه های بازیافت روغن پسماند ، جو به حداقل برسانیم.
ما از اواپراتور Wiped Film (WFE) ، یک تقطیر در مسیر کوتاه ، و به دنبال آن فرآیند اتمام استخراج با حلال یا Hydrofining خفیف برای بازیافت (تصفیه مجدد) روغن روغن استفاده شده / ضایعات روغن به روغن پایه گروه I ، گروه II و گروه II + با زباله های محیطی صفر ؛ بدون هوا ، بدون جامد و بدون آلودگی مایعات. کامل! WFE به طور ایده آل برای پردازش مواد سخت گیر ، حساس به گرما و چسبناک مناسب است. اینها تنها برخی از محصولات متنوع و فراوانی است که WFE پردازش می کند. این ماده برای انجام بوی معطر ، تقطیر ، غلظت ، جوشاندن مجدد ، بازیابی حلال و سلب کردن آن طراحی شده است ، سپس روغن تصفیه شده مجدد آماده مرحله اختلاط روغن لوب است.
مهندسی ارسلان برای پروژه های نفتی Waste Lube طرح ها و فن آوری های سفارشی را ارائه می دهد ، مفاد پروژه کلید در دست ما شامل:
مهندسی پایه و دقیق.
تهیه کلیه معادلات
همه امیدوارند که بتوانند برای مواد زائد مفید باشند ، به طوری که در واقع هیچ چیز به هدر نرود. در این مقاله ، مهندسی ارسلان مایل است لبخند شما را با فرآیند تصفیه مجدد پالایش روغن ضایعات ، روغن دست دوم ، بازیافت روغن موتور گسترش دهد.
گفته می شود که روغن سیاه ، مواد زائد یا روغن Lube یا روغن موتور از نوع روغنهای مایع خودرو و روغنهای دست دوم صنعتی استفاده شده یا آلوده است. Waste Oil به سادگی روغن ضایعاتی است ، هر روغن نفتی یا مصنوعی که قبلاً در موتور مورد استفاده برای روغن کاری کار خود را تمام کرده است. روغن Lube استفاده شده به عنوان روغن مصنوعی مشتق شده از نفت یا روغن استفاده می شود که پس از استفاده از روغن Lube در روغن گیری ، اهداف برش و غیره باقی می ماند. روغن Lube برای دستگاه های ما ، نه فقط اتومبیل ها بلکه ماشین های دیگر مانند ماشین های چمن زنی ، کاربرد زیادی دارد. و خیلی های دیگر. پس از استفاده ، تبدیل به پسماند یا روغن استفاده شده می شود ، زمانی که عناصر (ناخالصی ها) مانند آب ، خراش فلزات ، خاک و غیره باید با آن مخلوط شده باشند. با افزایش دما روغن روانکاری تخریب می شود ، بنابراین منجر به کاهش خواصی از جمله می شود. ویسکوزیته ، وزن مخصوص و غیره در نتیجه ، روغن روان کننده / روغن استفاده شده به خوبی روغن موتور بکر عمل نمی کند. از این رو ، چنین مواد زائد با روغن New Lube یا روغن تصفیه شده مجدد جایگزین می شود و این کار در اکثر موارد کار روغن زائد استفاده شده اکنون پایان می یابد.
روغن موتور استفاده شده یا روغن پسماند روغن می تواند واقعاً بی فایده و سمی باشد. یک قطره روغن روغن استفاده شده می تواند هزاران و هزار گالن آب را آلوده کند.
به فلزات می چسبد ،
تخریب کند است ،
این ماده اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آلودگی روغن در آبراه ها و
در نهایت باعث آلودگی منابع آب آشامیدنی می شود.
این نشان می دهد که باید به درستی دفع شود زیرا در صورت تصفیه نشده امکانات مضر بیشتری از مفید بودن دارد ، اگر بتوان آن را دوباره تصفیه ، بازیافت و برای استفاده مجدد مناسب کرد چه؟ عالیه آره؟ قبل از اینکه وارد فرآیند کارخانه روغن زباله شوم ، اجازه دهید بین سه نوع روغن تفاوت قائل شوم. فرض نکنید که اگر همه آنها را می دانید یا نمی دانید ، سه نوع روغن VIRGIN OIL ، روغن بازیافت شده و روغن تصفیه شده مجدد هستند.
همانطور که از نام آن پیداست ، روغن VIRGIN به سادگی یک روغن بکر است ، یعنی این روغن خام است که از زمان عبور از فرآیند تصفیه ، هرگز استفاده نشده است. بیشترین استفاده را دارد و به طور کلی استاندارد کیفیت روغن را تعیین می کند.
RECYCLED OIL به سادگی روغنی است که از سیستم تصفیه (شاید کارخانه بازیافت روغن کارکرده) برای از بین بردن هرگونه ناخالصی نامحلول عبور کرده است. دوباره به حالت خالص بر نمی گردد و این به این دلیل است که ناخالصی های پاک شده شامل آلاینده های شیمیایی نیستند. با این وجود می توان دوباره استفاده کرد.
RE REFINED OIL روغن بازیافتی است که فرآیندهای بیشتری را طی می کند و ناخالصی های محلول و محلول را از بین می برد. از همان پشته تقطیر می گذرد که در ساخت روغن بکر استفاده می شود تا مولکول های آب و سایر آلاینده ها از بین بروند. اگر API واجد شرایط باشد ، می تواند همان استاندارد روغن پایه با روغن بکر باشد. این همان کاری است که کارخانه بازیافت روغن دست دوم ما انجام می دهد.
اون رو دیدی؟ روغن تصفیه شده مجدد همان روغن Virgin می شود. یعنی می توان دوباره استفاده کرد!
مهندسی ارسلان اساساً متخصص و دارای تجربه کافی در مکانیسم مهندسی بازیافت روغن / تصفیه مجدد یا موتور بازیافت روغن موتور استفاده شده است و همچنین پروژه هایی را به صورت ماشین آلات کارخانه و فناوری CAPEX در مناطق مختلف مانند آفریقا ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، آسیای مرکزی سرمایه گذاری می کند ، آمریکای شمالی و جنوبی برای کسب اطلاعات بیشتر گزارش پروژه را پس از ارزیابی پروژه ارائه دهید ، ما می توانیم بسته سرمایه گذاری را برنامه ریزی کنیم.
فرآیند ارائه شده توسط مهندسی ارسلان برای بازیافت روغن های زائد و استفاده شده فناوری تصفیه مجدد توسط پالایشگاه مدرن نفت خام.
شرکت محدود ارسلان مهندسی یک شرکت محترم مستقر در هند و ایالات متحده است. ما راه حل های فنی و پروژه های مربوط به پردازش نفت و گاز را ارائه می دهیم. ما درگیر راه اندازی پروژه های TurnKey در خارج از کشور ، طراحی ، مهندسی ، تأمین و نصب و ساخت نیروگاهها و پروژه های با کیفیت و کارآمد هستیم. ما می خواهیم با پیروی از مأموریت خود در زمینه حفاظت از طبیعت با ایده های نوآورانه برای بازیافت مواد زائد و روغن روغن مایع ، از طریق کارخانه های بازیافت روغن پسماند ، جو به حداقل برسانیم.
ما از اواپراتور Wiped Film (WFE) ، یک تقطیر در مسیر کوتاه ، و به دنبال آن فرآیند اتمام استخراج با حلال یا Hydrofining خفیف برای بازیافت (تصفیه مجدد) روغن روغن استفاده شده / ضایعات روغن به روغن پایه گروه I ، گروه II و گروه II + با زباله های محیطی صفر ؛ بدون هوا ، بدون جامد و بدون آلودگی مایعات. کامل! WFE به طور ایده آل برای پردازش مواد سخت گیر ، حساس به گرما و چسبناک مناسب است. اینها تنها برخی از محصولات متنوع و فراوانی است که WFE پردازش می کند. این ماده برای انجام بوی معطر ، تقطیر ، غلظت ، جوشاندن مجدد ، بازیابی حلال و سلب کردن آن طراحی شده است ، سپس روغن تصفیه شده مجدد آماده مرحله اختلاط روغن لوب است.
مهندسی ارسلان برای پروژه های نفتی Waste Lube طرح ها و فن آوری های سفارشی را ارائه می دهد ، مفاد پروژه کلید در دست ما شامل:
مهندسی پایه و دقیق.
تهیه کلیه معادلات
شرح فرآیند ارسلان Enginery Technology کد ARS-703 برای کارخانه تصفیه مجدد روغن Lube.
روغن روانکاری استفاده شده به روغن پایه سبک SN150 و روغن پایه سنگین درجه SN500 در تقطیر + گیاه اواپراتور فیلم پاک شده فرایند تصفیه روغن استفاده شده شامل دو بخش است:
پیش تصفیه (فلز زدایی / حذف خاکستر)
جداسازی نور با تقطیر پایان می یابد
جداسازی کسرهای روغن با تبخیر لایه نازک.
مرحله پایان با گزینه فرآیند حلال / تصفیه آب با آب
الف) جدایی نور توسط برج کلومن به پایان می رسد:
روغن روانكرده آبگیری شده و فیلتر شده ذخیره شده توسط پمپ تغذیه (P-101A / B) از طریق فیلترها (ST-101 A / B) به ستون تقطیر (C-101) پمپ می شود. فیلترها به عنوان مرحله اضافی برای برداشتن تهیه می شوند مواد جامد خوراک
ستون تقطیر (C-101) در خلا کار می کند و برای جداسازی کسر سبک از روغن روان استفاده شده استفاده می شود. در ستون تقطیر ، روغن دیزل (و آب) به عنوان یک محصول برتر بدست می آید که متراکم شده و توسط گیرش در گیرنده ها جمع می شود.
محصول پایین D-101 برای جداسازی بیشتر از طریق پمپ تغذیه WFE-I به سیستم تبخیر فیلم نازک منتقل می شود.
از آب خنک کننده در کندانسور برای متراکم شدن بخارات بالای ستون استفاده می شود و از روغن داغ (مایع حرارتی) در پوسته Reboiler به عنوان ماده گرم کننده استفاده می شود. © مهندسی ارسلان
ب) جداسازی کسرهای روغن توسط تبخیر فیلم نازک پاک شده:
سیستم تبخیر فیلم نازک از دو اواپراتور فیلم نازک ، W-101 و W-102 به ترتیب برای بازیابی روغن پایه درجه SN-150 و SN-500 تشکیل شده است. اواپراتور فیلم نازک از یک سطح استوانه ای عمودی محصور شده در یک ژاکت گرم کننده با یک روتور داخلی تشکیل شده است. روتور با استفاده از تیغه برف پاک کن خوراک را به شکل لایه نازک فیلم بر روی دیواره گرم شده توزیع می کند. کندانسور داخلی برای متراکم شدن بخارات تولید شده توسط سطح گرم ارائه می شود. W-101 با استفاده از مایع حرارتی در ژاکت در خلا - 1 - 2 Torr و 280 درجه سانتیگراد کار می کند. خوراک عاری از گازوئیل از پایین ستون به WFE-1 ، (W-101) تغذیه می شود که در آن SN-150 به عنوان محصول بدست می آید و در گیرنده های محصول و باقی مانده در گیرنده های باقی مانده توسط گرانش جمع آوری می شود. SN-150 توسط پمپ به مخزن ذخیره اصلی منتقل می شود. پس مانده W-101 توسط پمپ چرخ دنده ای پمپ و به WFE-2 (W-102) تغذیه می شود. در W-102 SN-500 به عنوان یک محصول بدست می آید و در مخزن گیرنده محصول و باقی مانده در مخزن جمع آوری بقایا توسط نیروی جاذبه جمع آوری می شود. W-102 با استفاده از مایع حرارتی در ژاکت در خلا 0.1 0.1 Torr و 310 درجه سانتیگراد کار می کند. © مهندسی ارسلان
ج) مرحله پایان با گزینه فرآیند درمان حلال / هیدرولیک -
در این مرحله آخرین فرآیند تصفیه انجام می شود که توسط مخلوطی از حلالها انجام می شود که باعث بهبود رنگ و بوی روغن پایه می شود ، حلالی که ما ارائه می دهیم برای 300 سیکل مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. نتیجه این است که هزینه آن نسبت به حلال معمولی موجود در بازار ، ما از تجهیزات خاصی برای فرآیند فیلتراسیون استفاده می کنیم که همراه با فرآیند بازسازی است ، اگر مشتری به دنبال کیفیت نهایی غربی روغن پایه گروه روغن 2+ باشد ، می توانیم با فرآیند تکمیل Hydro-fining کار کنیم.
http://mediajx.com/story9985710/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmark-dofollow.com/story8946620/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://prbookmarkingwebsites.com/story7030617/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://socialmediainuk.com/story7514424/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://dirstop.com/story7768427/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://opensocialfactory.com/story6605276/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://ztndz.com/story9276163/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://gorillasocialwork.com/story7749435/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://socialrus.com/story7065792/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://socialmediastore.net/story7590165/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://socialnetworkadsinfo.com/story7673578/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkport.com/story7611661/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmark-template.com/story8948808/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkbirth.com/story7451188/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkloves.com/story7675437/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://getsocialpr.com/story7709647/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkstumble.com/story2938948/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkstime.com/story8502477/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://gatherbookmarks.com/story8618483/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkrange.com/story9427690/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkextent.com/story9561433/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkspring.com/story2975279/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkswing.com/story9532693/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarksknot.com/story9584333/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkja.com/story9563283/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://altbookmark.com/story9577060/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://letusbookmark.com/story9398866/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://trackbookmark.com/story9362758/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://hindibookmark.com/story9459567/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarkshq.com/story9418878/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://nybookmark.com/story8621519/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
http://bookmarketmaven.com/story8614204/روغن-موتور-سوخته-فرسوده-نیست
فروشگاه موتور سیکلت