خریدار روغن سوخته در تهران و کرج

5 فروردين 1400
 
 

 خریدار روغن سوخته در تهران و کرج

 
 

مرتباً روغن اتومبیل خود را تعویض می کنید ، احتمالاً قبلاً در مورد اهمیت بازیافت روغن موتور استفاده شده چیزی شنیده اید. موضوعی است که ما به شدت نسبت به آن احساس می کنیم. به همین دلیل خرید روغن سوخته ما در بسیاری از فروشگاه های خود بازیافت روغن رایگان ارائه می دهیم ، مگر اینکه توسط قانون منع شده باشد. اما شاید شما در مورد اینکه چرا در وهله اول باید روغن را بازیافت کنیم یا اینکه بهترین راه برای مراقبت از روغن دست دوم چیست سوالاتی داشته باشید. در اینجا پاسخ داده شده است. منبع ناودان باران | رابرت لاوتون / commons.wikimedia.org
 

چرا روغن موتور را بازیافت کنید؟


خوشحالیم که پرسیدید طبق آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) ، روغن حاصل از یک تغییر روغن در صورت دفع نامناسب ، می تواند 1 میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند. این مقدار آب آشامیدنی برای 50 نفر در طول سال به اندازه کافی است - یا بدون آب شدن روغن است. لجن روغن سمی فاضلاب ها و فاضلاب های طوفانی را مسدود می کند و به هرچیزی که لمس کند - پرندگان ، سواحل ، حیوانات خانگی می چسبد. پاکسازی ، همانطور که از مشاهده هرگونه خبر خبری پس از ریختن روغن مهم می دانید ، یک روش طولانی و پرهزینه است.
 

چه اتفاقی می افتد تا روغن موتور بازیافت شود؟


روغن بازیافت شده شما در کوره ها گرم می شود تا http://markazevaragh.professora.ir/cat-0//news-21299/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AF%D8%9F/http://markazevaragh.professora.ir/cat-0//news-21299/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AF%D8%9F/ را گرم کند یا نیروگاه هایی را که برق تأمین می کنند ، گرم کند. همچنین می تواند برای سوخت های دریایی استفاده شود و حتی در روغن جدید "دوباره متولد شود". روغنهای تصفیه شده موتور به همان اندازه روغن تازه برای موتور اتومبیل شما ایمن و مثر هستند و از همه مشخصات API یکسانی بر خوردار هستند.
اما آیا بازیافت روغن واقعاً تفاوت ایجاد می کند؟
آره! تولید 42 گالن روغن خام برای تولید 2.5 لیتر روغن روان کننده لازم است. آن را فقط با یک گالن روغن بازیافتی مقایسه کنید تا همان 2.5 کوارت را تولید کنید. هر زمان که شما بازیافت روغن موتور را انتخاب می کنید ، به یک دنیای سالم و تمیز کمک می کنید. همچنین تفاوتی که روغن بازیافت می تواند روی کیف پول شما داشته باشد را در نظر بگیرید. دفع روغن استفاده شده به طور نامناسب غیرقانونی است و می تواند منجر به جریمه های سنگین شود.
 

نحوه بازیافت روغن


اگر قبلاً با تغییرات روغن دست و پنجه نرم می کنید ، تبریک می گویم. شما در حال پس انداز و از نزدیک با وسیله نقلیه خود هستید. برای کسانی که به یک نقطه شروع احتیاج دارند ، اولین قدم را بردارید و یاد بگیرید که چگونه ، و این نکات را حتماً بخاطر بسپارید:

هر قطره را بگیرید. یک برزنت بگذارید و از یک قطره قطره ای با شکاف داخلی برای انتقال آسان به یک ظرف ذخیره استفاده کنید.
از ظرف نگهداری صحیح استفاده کنید. از ظروف مهر و موم شده ساخته شده از پلاستیک مناسب مانند PE (پلی اتیلن) ​​یا ظرف روغن اصلی استفاده کنید. بدون کارتن شیر لطفا.
مایعات را مخلوط نکنید.
 
 

روغن موتور که با سایر مایعات خودرو مخلوط شده است ، مانند واشر شیشه یا روغن ترمز ، قابل بازیافت نیست. همچنین از ذخیره روغن موتور استفاده شده در ظروفی که در گذشته مایعات دیگری در آن قرار داشتند خودداری کنید.
فیلتر روغن را به خاطر بسپارید. فیلترهای روغن حاوی فولاد و روغن هستند ، بنابراین کاندیداهای مناسبی برای بازیافت هستند. یک سوراخ در فیلتر روغن بزنید و اجازه دهید روغن درون ظرف گیر شود. حتی پس از تخلیه ، فیلتر می تواند خریدار روغن سوخته به اندازه 10 اونس باشد. روغن باقیمانده بنابراین حتماً فیلتر را نیز بازیافت کنید.
روغن استفاده شده را در جای خشک و خنک ذخیره کنید تا زمانی که بتوان آن را بازیافت کرد.
آن را برای بازیافت به Advance Auto Parts محلی خود بیاورید.
بازیافت روغن استفاده شده راهی کوچک برای ایجاد تغییر در محیط است.

موردی را در مورد بازیافت روغن از دست داده ایم؟ درمورد آن به ما بگو.
 

روغن موتور ضایعاتی چیست؟

 

   اگر می خواهیم موتور زباله را به روغن تمیز تغییر دهیم ، ابتدا باید بدانیم روغن موتور چیست. تعریف ویکی پدیا از روغن موتور این است که روغن موتور همان روغن موتور و روغن روان کننده است. همه ما می دانیم که ماشین یا ماشین آلات بزرگ برای کارکردن به روغن موتور احتیاج دارند. هنگامی که ما از روغن موتور استفاده می کنیم ، ممکن است روغن موتور تمیز با هوا ، رطوبت ، ضایعات فلز یا سایر ناخالصی ها مخلوط شود و سپس روغن موتور خالص کثیف شود. برای حفظ بهترین عملکرد خودرو یا ماشین آلات ، کاربر باید روغن موتور استفاده شده را تعویض کند.

 

نحوه کار با روغن موتور دست دوم
شرکت نوریا
"بهترین راه برای کنترل روغن موتور استفاده شده چیست؟"

در طول استفاده عادی ، ناخالصی هایی مانند کثیفی ، کاتالیزورهای فلزی ، آب و مواد شیمیایی می توانند با روغن مخلوط شوند ، بنابراین با گذشت زمان ، روغن دیگر عملکرد خوبی ندارد. درنهایت ، این روغن استفاده شده باید با روغن جدید یا تصفیه شده مجدد جایگزین شود تا موتور به درستی روغن کاری شود.

اگر روغن موتور خود را عوض کردید ، باید بدانید که چگونه روغن استفاده شده را به درستی کنترل و دفع کنید. روغن موتور استفاده شده محلول نیست و می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین باشد. همیشه توجه داشته باشید که تماس طولانی مدت پوست با روغن استفاده شده می تواند برای سلامتی شما بسیار مضر باشد.

دسترس
هر ماه بیش از 16 میلیون گالن روغن استفاده شده به طور نامناسب دفع می شود. این مقدار بیشتر از مبلغی است که توسط ابر نفتکش اکسون والدز در سواحل آلاسکا از دست رفته است.

برای دفع مناسب روغن استفاده شده ، روشهای زیر را به کار بگیرید


هرگز روغن موتور استفاده شده را روی زمین دور نریزید. در یک خندق ، نهر ، رودخانه یا دریاچه ؛ در یک فاضلاب طوفانی یا در زباله
روغن موتور استفاده شده را با چیز دیگری مانند بنزین ، حلال ها ، ضد یخ ، سموم دفع آفات و غیره مخلوط نکنید.

روغن موتور استفاده شده را به یک ظرف پلاستیکی تمیز و ضد نشت با یک پیچ پیچ دار (کوزه شیر ، ظرف روغن خالی و غیره) منتقل کرده و روی آن را محکم پیچ کنید تا از نشت یا ریختن آن جلوگیری شود.
Earth911.com را برای نزدیکترین ایستگاه دفع خود جستجو کنید.
 
 

قبل از دور انداختن فیلتر روغن کارکرده ، سوراخ هوا را در انتهای گنبد منفذ کنید. ممکن است از پیچ گوشتی استفاده کنید ، اما مراقب باشید که دست خود را سوراخ نکنید. همچنین ، شیر پشتی ضد تخلیه (در صورت وجود) واقع در انتهای صاف فیلتر را سوراخ کنید.
 
اجازه دهید چندین ساعت روغن از فیلتر خارج شود. این روغن را با بقیه روغن موتور استفاده شده برای بازیافت ترکیب کنید. هنگامی که یک ایستگاه دفع پیدا کردید ، از آن بپرسید که آیا فیلتر روغن استفاده شده شما را نیز می گیرد یا خیر.

حقایق روغن استفاده شده


روغن استفاده شده از یک تغییر روغن می تواند 1 میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند.
فقط یک فنجان روغن موتور دست دوم لازم است تا یک براق کننده روغن را در یک حوضچه 1 جریب قرار دهید.
ایالات متحده سالانه 1.3 میلیارد گالن روغن زاید تولید می کند که 800 میلیون گالن آن بازیافت می شود. (تقریباً 40 درصد قابل بازیافت نیست).
اگر همه پسماندهای نفتی در ایالات متحده در یک سال بازیافت شوند .
 
 

نیمی از خروجی لوله آلاسکا برای مدت مشابه صرفه جویی می شود.
روغن موتور بازیافت شده می تواند دوباره در روغن جدید تصفیه شود ، در روغن های سوختی پردازش شود و به عنوان مواد اولیه صنعت نفت مورد استفاده قرار گیرد.
یک گالن روغن موتور استفاده شده همان 2.5 لیتر روغن روانکاری 42 گالن روغن خام را تأمین می کند.
اگر تمام روغن تعویض روغن های خودکار آمریکایی بازیافت شود ، روغن موتور برای بیش از 50 میلیون اتومبیل در سال کافی خواهد بود.


   با توجه به داده های آماری پیش بینی تقاضا و گزارش تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک سرمایه گذاری صنعت ساخت خودرو در چین که توسط موسسه تحقیقات صنعت چشم انداز منتشر شده است ، حجم فروش جهانی بازار خودرو در سال 2012 به 82.1664 میلیون رسیده است که روند رشد سالانه را نشان می دهد. در سال 2016 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو از 90 میلیون نفر فراتر رفت و تا سال 2017 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو به 96.8044 میلیون افزایش یافت که نسبت به سال گذشته 3.14 درصد افزایش داشت. متأثر از شرایط اقتصادی جهانی ، بازار جهانی خودرو در هوای سرد به سر می برد و روند هفت ساله رشد را خاتمه می دهد. در سال 2018 ، فروش جهانی بازار خودرو به 95.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.24 کاهش داشته است.
 
 

در نیمه اول سال 2018 ، بازار جهانی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و حرکت خاصی را حفظ کرد. مالکیت خودرو سال به سال در حال افزایش است ، به این معنی که تقاضا برای روغن موتور نیز سال به سال افزایش می یابد. هرچه بیشتر کاربران اتومبیل از روغن موتور استفاده کنند ، روغن موتور ضایعات بیشتری تولید می شود.


2. روغن موتور زاید از کجا می آید؟


  روغن موتور ضایعاتی از منابع مختلفی شامل خودتان ، فروشگاه های اتومبیل ، شرکت های تولیدی ، ایستگاه های تولید برق ، شرکت های تهویه مطبوع و شرکت های معدن / ذوب حاصل می شود.


  روغن موتور زائد فقط کثیف می شود و فرسوده نمی شود. روغن موتور ضایعاتی عمدتا در فرآیند تعمیر و نگهداری و جداسازی قطعات خودرو و همچنین تولید و پردازش بنگاه های صنعتی تولید می شود. این یک روغن زاید معمولی در روغن معدنی ضایعات است. این شامل انواع مواد سمی و مضر مانند فلزات سنگین ، بنزن ، هیدروکربن های معطر چند حلقه ای و غیره است که باعث آلودگی آب و خاک می شود ، به زندگی طبیعی افراد آسیب می رساند
 


 

 خریدار روغن سوخته در تهران و کرج

 
 

مرتباً روغن اتومبیل خود را تعویض می کنید ، احتمالاً قبلاً در مورد اهمیت بازیافت روغن موتور استفاده شده چیزی شنیده اید. موضوعی است که ما به شدت نسبت به آن احساس می کنیم. به همین دلیل خرید روغن سوخته ما در بسیاری از فروشگاه های خود بازیافت روغن رایگان ارائه می دهیم ، مگر اینکه توسط قانون منع شده باشد. اما شاید شما در مورد اینکه چرا در وهله اول باید روغن را بازیافت کنیم یا اینکه بهترین راه برای مراقبت از روغن دست دوم چیست سوالاتی داشته باشید. در اینجا پاسخ داده شده است. منبع ناودان باران | رابرت لاوتون / commons.wikimedia.org
 

چرا روغن موتور را بازیافت کنید؟


خوشحالیم که پرسیدید طبق آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) ، روغن حاصل از یک تغییر روغن در صورت دفع نامناسب ، می تواند 1 میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند. این مقدار آب آشامیدنی برای 50 نفر در طول سال به اندازه کافی است - یا بدون آب شدن روغن است. لجن روغن سمی فاضلاب ها و فاضلاب های طوفانی را مسدود می کند و به هرچیزی که لمس کند - پرندگان ، سواحل ، حیوانات خانگی می چسبد. پاکسازی ، همانطور که از مشاهده هرگونه خبر خبری پس از ریختن روغن مهم می دانید ، یک روش طولانی و پرهزینه است.
 

چه اتفاقی می افتد تا روغن موتور بازیافت شود؟


روغن بازیافت شده شما در کوره ها گرم می شود تا http://markazevaragh.professora.ir/cat-0//news-21299/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AF%D8%9F/http://markazevaragh.professora.ir/cat-0//news-21299/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AF%D8%9F/ را گرم کند یا نیروگاه هایی را که برق تأمین می کنند ، گرم کند. همچنین می تواند برای سوخت های دریایی استفاده شود و حتی در روغن جدید "دوباره متولد شود". روغنهای تصفیه شده موتور به همان اندازه روغن تازه برای موتور اتومبیل شما ایمن و مثر هستند و از همه مشخصات API یکسانی بر خوردار هستند.
اما آیا بازیافت روغن واقعاً تفاوت ایجاد می کند؟
آره! تولید 42 گالن روغن خام برای تولید 2.5 لیتر روغن روان کننده لازم است. آن را فقط با یک گالن روغن بازیافتی مقایسه کنید تا همان 2.5 کوارت را تولید کنید. هر زمان که شما بازیافت روغن موتور را انتخاب می کنید ، به یک دنیای سالم و تمیز کمک می کنید. همچنین تفاوتی که روغن بازیافت می تواند روی کیف پول شما داشته باشد را در نظر بگیرید. دفع روغن استفاده شده به طور نامناسب غیرقانونی است و می تواند منجر به جریمه های سنگین شود.
 

نحوه بازیافت روغن


اگر قبلاً با تغییرات روغن دست و پنجه نرم می کنید ، تبریک می گویم. شما در حال پس انداز و از نزدیک با وسیله نقلیه خود هستید. برای کسانی که به یک نقطه شروع احتیاج دارند ، اولین قدم را بردارید و یاد بگیرید که چگونه ، و این نکات را حتماً بخاطر بسپارید:

هر قطره را بگیرید. یک برزنت بگذارید و از یک قطره قطره ای با شکاف داخلی برای انتقال آسان به یک ظرف ذخیره استفاده کنید.
از ظرف نگهداری صحیح استفاده کنید. از ظروف مهر و موم شده ساخته شده از پلاستیک مناسب مانند PE (پلی اتیلن) ​​یا ظرف روغن اصلی استفاده کنید. بدون کارتن شیر لطفا.
مایعات را مخلوط نکنید.
 
 

روغن موتور که با سایر مایعات خودرو مخلوط شده است ، مانند واشر شیشه یا روغن ترمز ، قابل بازیافت نیست. همچنین از ذخیره روغن موتور استفاده شده در ظروفی که در گذشته مایعات دیگری در آن قرار داشتند خودداری کنید.
فیلتر روغن را به خاطر بسپارید. فیلترهای روغن حاوی فولاد و روغن هستند ، بنابراین کاندیداهای مناسبی برای بازیافت هستند. یک سوراخ در فیلتر روغن بزنید و اجازه دهید روغن درون ظرف گیر شود. حتی پس از تخلیه ، فیلتر می تواند خریدار روغن سوخته به اندازه 10 اونس باشد. روغن باقیمانده بنابراین حتماً فیلتر را نیز بازیافت کنید.
روغن استفاده شده را در جای خشک و خنک ذخیره کنید تا زمانی که بتوان آن را بازیافت کرد.
آن را برای بازیافت به Advance Auto Parts محلی خود بیاورید.
بازیافت روغن استفاده شده راهی کوچک برای ایجاد تغییر در محیط است.

موردی را در مورد بازیافت روغن از دست داده ایم؟ درمورد آن به ما بگو.
 

روغن موتور ضایعاتی چیست؟

 

   اگر می خواهیم موتور زباله را به روغن تمیز تغییر دهیم ، ابتدا باید بدانیم روغن موتور چیست. تعریف ویکی پدیا از روغن موتور این است که روغن موتور همان روغن موتور و روغن روان کننده است. همه ما می دانیم که ماشین یا ماشین آلات بزرگ برای کارکردن به روغن موتور احتیاج دارند. هنگامی که ما از روغن موتور استفاده می کنیم ، ممکن است روغن موتور تمیز با هوا ، رطوبت ، ضایعات فلز یا سایر ناخالصی ها مخلوط شود و سپس روغن موتور خالص کثیف شود. برای حفظ بهترین عملکرد خودرو یا ماشین آلات ، کاربر باید روغن موتور استفاده شده را تعویض کند.

 

نحوه کار با روغن موتور دست دوم
شرکت نوریا
"بهترین راه برای کنترل روغن موتور استفاده شده چیست؟"

در طول استفاده عادی ، ناخالصی هایی مانند کثیفی ، کاتالیزورهای فلزی ، آب و مواد شیمیایی می توانند با روغن مخلوط شوند ، بنابراین با گذشت زمان ، روغن دیگر عملکرد خوبی ندارد. درنهایت ، این روغن استفاده شده باید با روغن جدید یا تصفیه شده مجدد جایگزین شود تا موتور به درستی روغن کاری شود.

اگر روغن موتور خود را عوض کردید ، باید بدانید که چگونه روغن استفاده شده را به درستی کنترل و دفع کنید. روغن موتور استفاده شده محلول نیست و می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین باشد. همیشه توجه داشته باشید که تماس طولانی مدت پوست با روغن استفاده شده می تواند برای سلامتی شما بسیار مضر باشد.

دسترس
هر ماه بیش از 16 میلیون گالن روغن استفاده شده به طور نامناسب دفع می شود. این مقدار بیشتر از مبلغی است که توسط ابر نفتکش اکسون والدز در سواحل آلاسکا از دست رفته است.

برای دفع مناسب روغن استفاده شده ، روشهای زیر را به کار بگیرید


هرگز روغن موتور استفاده شده را روی زمین دور نریزید. در یک خندق ، نهر ، رودخانه یا دریاچه ؛ در یک فاضلاب طوفانی یا در زباله
روغن موتور استفاده شده را با چیز دیگری مانند بنزین ، حلال ها ، ضد یخ ، سموم دفع آفات و غیره مخلوط نکنید.

روغن موتور استفاده شده را به یک ظرف پلاستیکی تمیز و ضد نشت با یک پیچ پیچ دار (کوزه شیر ، ظرف روغن خالی و غیره) منتقل کرده و روی آن را محکم پیچ کنید تا از نشت یا ریختن آن جلوگیری شود.
Earth911.com را برای نزدیکترین ایستگاه دفع خود جستجو کنید.
 
 

قبل از دور انداختن فیلتر روغن کارکرده ، سوراخ هوا را در انتهای گنبد منفذ کنید. ممکن است از پیچ گوشتی استفاده کنید ، اما مراقب باشید که دست خود را سوراخ نکنید. همچنین ، شیر پشتی ضد تخلیه (در صورت وجود) واقع در انتهای صاف فیلتر را سوراخ کنید.
 
اجازه دهید چندین ساعت روغن از فیلتر خارج شود. این روغن را با بقیه روغن موتور استفاده شده برای بازیافت ترکیب کنید. هنگامی که یک ایستگاه دفع پیدا کردید ، از آن بپرسید که آیا فیلتر روغن استفاده شده شما را نیز می گیرد یا خیر.

حقایق روغن استفاده شده


روغن استفاده شده از یک تغییر روغن می تواند 1 میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند.
فقط یک فنجان روغن موتور دست دوم لازم است تا یک براق کننده روغن را در یک حوضچه 1 جریب قرار دهید.
ایالات متحده سالانه 1.3 میلیارد گالن روغن زاید تولید می کند که 800 میلیون گالن آن بازیافت می شود. (تقریباً 40 درصد قابل بازیافت نیست).
اگر همه پسماندهای نفتی در ایالات متحده در یک سال بازیافت شوند .
 
 

نیمی از خروجی لوله آلاسکا برای مدت مشابه صرفه جویی می شود.
روغن موتور بازیافت شده می تواند دوباره در روغن جدید تصفیه شود ، در روغن های سوختی پردازش شود و به عنوان مواد اولیه صنعت نفت مورد استفاده قرار گیرد.
یک گالن روغن موتور استفاده شده همان 2.5 لیتر روغن روانکاری 42 گالن روغن خام را تأمین می کند.
اگر تمام روغن تعویض روغن های خودکار آمریکایی بازیافت شود ، روغن موتور برای بیش از 50 میلیون اتومبیل در سال کافی خواهد بود.


   با توجه به داده های آماری پیش بینی تقاضا و گزارش تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک سرمایه گذاری صنعت ساخت خودرو در چین که توسط موسسه تحقیقات صنعت چشم انداز منتشر شده است ، حجم فروش جهانی بازار خودرو در سال 2012 به 82.1664 میلیون رسیده است که روند رشد سالانه را نشان می دهد. در سال 2016 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو از 90 میلیون نفر فراتر رفت و تا سال 2017 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو به 96.8044 میلیون افزایش یافت که نسبت به سال گذشته 3.14 درصد افزایش داشت. متأثر از شرایط اقتصادی جهانی ، بازار جهانی خودرو در هوای سرد به سر می برد و روند هفت ساله رشد را خاتمه می دهد. در سال 2018 ، فروش جهانی بازار خودرو به 95.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.24 کاهش داشته است.
 
 

در نیمه اول سال 2018 ، بازار جهانی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و حرکت خاصی را حفظ کرد. مالکیت خودرو سال به سال در حال افزایش است ، به این معنی که تقاضا برای روغن موتور نیز سال به سال افزایش می یابد. هرچه بیشتر کاربران اتومبیل از روغن موتور استفاده کنند ، روغن موتور ضایعات بیشتری تولید می شود.


2. روغن موتور زاید از کجا می آید؟


  روغن موتور ضایعاتی از منابع مختلفی شامل خودتان ، فروشگاه های اتومبیل ، شرکت های تولیدی ، ایستگاه های تولید برق ، شرکت های تهویه مطبوع و شرکت های معدن / ذوب حاصل می شود.


  روغن موتور زائد فقط کثیف می شود و فرسوده نمی شود. روغن موتور ضایعاتی عمدتا در فرآیند تعمیر و نگهداری و جداسازی قطعات خودرو و همچنین تولید و پردازش بنگاه های صنعتی تولید می شود. این یک روغن زاید معمولی در روغن معدنی ضایعات است. این شامل انواع مواد سمی و مضر مانند فلزات سنگین ، بنزن ، هیدروکربن های معطر چند حلقه ای و غیره است که باعث آلودگی آب و خاک می شود ، به زندگی طبیعی افراد آسیب می رساند
 


پدال
17 خرداد 1402 - 09:21

فروشگاه موتور سیکلت

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم